تلفن همراه
 
 
کنترل حساب اینترنتی

با کنترل حساب اینترنتی، بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین، خودتان امور مربوط به حسابتان را انجام دهید!

ام تی ان ایرانسل همواره آخرین تکنولوژی روز دنیا را به شما مشترکین گرامی ارائه می نماید.


 با سرویس "کنترل حساب اینترنتی" (E-care) از طریق اینترنت به سادگی می توانید:
صورت حسابتان را مشاهده و دریافت نمایید، سرویس های ارزش افزوده را برای حساب خود فعال یا غیر فعال کنید، تغییر تعرفه انجام دهید، مانده حساب فعلی، مبلغ آخرین پرداخت و تاریخ آنرا مشاهده نمایید، صورت حساب تفکیکی درخواست کنید، و...


آیا به دنبال راهی هستید تا بتوانید... 

•  بر هزینه های تلفن همراهتان نظارت داشته باشید  
•  صورتحسابتان را از طریق اینترنت ببینید و فقط با یک کلیک آن را دریافت کنید  
•  میزان کار کرد خط تلفنتان را هر لحظه و در هر جا که مایل باشید کنترل و هزینه آن را مشاهده کنید  
•  در صورت نیاز به تغییر مشخصات فردی تان بدون آنکه مجبور باشید به مرکز خاصی مراجعه کنید خودتان آنرا اصلاح کنید  
•  به دلخواه سرویس و یا محصولی را فعال یا غیرفعال کنید  
•  در صورت تمایل طرح تعرفه را تغییر دهید  

سرویس کنترل حساب اینترنتی به شما امکان می دهد تا خودتان، بدون نیاز به تماس با خدمات مشترکین ایرانسل، تمام این کارها را انجام دهید!
 
 
برای ثبت نام کنترل حساب اینترنتی !
 
فقط کافی است یک پیام کوتاه بدون متن به ۱۳۰ ارسال کنید.

همچنین می‌توانید با سرویس خدمات مشترکین ما با شماره ۷۰۰ (از خط ایرانسل) و یا ۰۹۳۷۷۰۰۰۰۰۰ (از سایر خطوط) تماس گرفته و این سرویس را درخواست کنید. در زمان ثبت نام نیز می توانید برای این سرویس درخواست نمایید.
 
لطفا توجه داشته باشید که نام کاربری، همان شماره تلفن همراه شماست (********۹۸۹۳) و رمز ورود نیز پس از ارسال درخواست به هر یک از روش های فوق، طی ۲۴ ساعت از طریق پیامک برایتان ارسال می شود .
 
 
کاربران کنترل حساب اینترنتی

در سیستم کنترل حساب اینترنتی، هر کاربر بنابر نوع ثبت نام و همچنین نوع سیم کارت خریداری شده، در یکی از گروه های زیر جای می گیرد:

•  مشترکین طرح پرداخت ماهانه (سیم کارت‌های دائمی): تمام مشترکین پرداخت ماهیانه می توانند برای استفاده از کنترل حساب اینترنتی درخواست کنند. به طور کلی مشترکین این سرویس در یکی از دو گروه زیر قرار می گیرند:
- مشتریان شرکتی (اشخاص حقوقی):
مشترکینی که شماره تلفن همراه آنها در زیر مجموعه یک شرکت ثبت نام شده است.
- مشتریان غیر شرکتی (اشخاص حقیقی):
مشترکینی که به صورت مستقل (انفرادی) ثبت نام شده اند. 

•  مشترکین طرح پیش پرداخت (سیم کارت های اعتباری): تمام مشتریان طرح پیش پرداخت در کنترل حساب اینترنتی به عنوان "مشتریان غیر شرکتی" ثبت نام می‌شوند. در صورت استفاده از طرح پیش پرداخت امکان ثبت نام به صورت شرکتی وجود نخواهد داشت.

برای درخواست کنترل اینترنتی حساب یک پیام کوتاه با متن e-care ارسال کرده و اگر در حال حاضر مشترک این سرویس هستید و رمز ورود را دارید فقط کافی است اینجا را کلیک کنید.


راهنمای استفاده


  • افزودن به علاقه مندی ها
  • انتخاب به عنوان خانه
  • چاپ